پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

راهنمای خرید صفحه کابینت

راهنمای خرید صفحه کابینت

راهنمای خرید صفحه کابینت

راهنمای خرید صفحه کابینت

راهنمای خرید صفحه کابینت،در سال های اخیر متریال های بسیار گوناگونی در بازار کشور برای انتخاب شما عزیزان تولید یا وارد شده است . این موضوع سبب شده است تا انتخاب یک صفحه استاندارد کار بسیار دشواری شود.ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کردن انواع صفحات طبیعی و مصنوعی بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید با توجه ملاک های خود و استاندارد های آشپزخانه انتخاب مناسبی برای کابینت خود داشته باشید.در ادامه همراه پنجدری باشید.

قبل از خرید هر صفحه کابینت می بایست به صورت کامل استاندارد های صفحات پیشخان را بدانیم .که شامل موارد:ضد آب و رطوبت بودن،ضد لک،مقاوم بودن در برابر خط و خش،آنتی باکتریال بودن،

راهنمای خرید انواع صفحه کابینت 

راهنمای خرید انواع صفحه کابینت 

سنگ طبیعی

از انواع سنگ طبیعی رویه کابینت می توان به گرانیت،مرمریت،مرمر،کوارتزیت اشاره کرد.در بخش قصد داریم راهنمای خرید صفحه کابینت سنگ طبیعی به صورت کامل برای شما عزیزان بررسی کنیم.

رویه سنگ طبیعی گرانیت

گرانیت یکی از پر استفاده ترین سنگ طبیعی در صفحات پیشخان می باشد.این متریال به صورت اسلب در ضخامت حدودی دو سانتی متر در ابعاد مختلف فراوری و تولید می شود.اسلب های گرانیت در بیشتر موارد تمامی استاندارد صفحه کابینت را دارد.

از معروف ترین سنگ ها می توان به کسپر،سبزآبرنگی و جنگلی،ماگماگلد،پرشین جگوار و …. اشاره کرد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت گرانیت

سنگ مرمریت

سنگ های مرمریت در هر طرح و نوعی به هیچ عنوان مناسب برای صفحه کابینت نمی باشد.این متریال هیچگونه استانداری برای استفاده شدن ندارد.نکته بسیار مهم در مورد مرمریت این می باشد که تنوع رنگی بسیار مناسبی در تمامی طیف های رنگی دارد.

سنگ کوارتزیت و مرمریت

این دو سنگ کاملا استاندار های لازم برای استفاده در کانتر و صفحه پیشخان دارد.اما اساسی ترین نکته این می باشد که قیمت این متریال 4 تا 5 برابر سنگ گرانیت و مرمریت می باشد.

نتیجه گیری راهنمای خرید صفحه کابینت سنگ طبیعی

بهترین انتخاب برای رویه سنگ طبیعی می توان سنگ گرانیت بیان کرد.این سنگ بیشتر استاندارد یک صفحه دارد . می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید.

در نظر داشته باشید تمامی محصولات طبیعی نیاز به نگهداری و مراقبت دارد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت طبیعی

راهنمای خرید صفحه کابینت کوارتز

راهنمای خرید صفحه کابینت کوارتز

کوارتز شبیه ترین سنگ مصنوعی به سنگ طبیعی می باشد.تمامی محصولات تولیدی این سنگ مهندسی کاملا استاندارد صفحه کابینت را دارد.از معتبر ترین برند های تولیدی کوارتز میتوان به شرکت:فلات سنگ آسیا یا همان توتم،کاینداستون،سایلستون،ام اس ای،برد استون اشاره کرد.این محصول دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد و با خیال آسوده می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت کوارتز

راهنمای خرید صفحه کابینت کورین

راهنمای خرید صفحه کابینت کورین

کورین یکی از معروف ترین سنگ های مصنوعی می باشد که مخاطبان بسیار زیادی در بین تمامی سنگ های مصنوعی دارد.این متریال تمامی استاندارد لازم را جز چند عامل:کورین در مقابل گرما و شوک حراراتی مقاوم نمی باشد.از بین رفتن براقیت و … اما کورین با داشتن خاصیت ترمیم پذیری تا مقدار زیادی معایب خود را پوشش دهد.

از معروف ترین برند های کورین:هنکس،سامسونگ،ال جی،تیسان و….

راهنمای خرید صفحه کابینت مارمونایت

صفحه کابنیت مارمونایت تشکیل شده از کورین،کوارتز و اسکن سنگ طبیعی می باشد.این متریال تمامی استاندارد لازم را برای صفحه دارد.از معایب این محصول به نداشتن رنگ براق و تفاوت رنگ مغزی و رویه اشاره کرد.

مارمونایت در 12 کد رنگی در ضخامت های 12 میلی متر و 3 میلی متر در بازار کشور موجود می باشد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت مارمونایت

راهنمای خرید صفحه کابینت سرامیک پرسلان

راهنمای خرید صفحه کابینت سرامیک پرسلان

پرسلان یکی از جدید ترین محصولاتی می باشد برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار میگیرد.بیشتر کد های رنگی این متریال نیز مات و سوپر مات است.

از معروف ترین برند های تولید سرامیک پرسلان :زیگما ،پالرمو،راک و …. اشاره کرد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت سرامیک پرسلان

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *