پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت های گلاس سفید مشکی(تناقضی جذاب)

کابینت های گلاس سفید مشکی(تناقضی جذاب)

کابینت های گلاس سفید مشکی(تناقضی جذاب)

کابینت های گلاس سفید مشکی(تناقضی جذاب)

کابینت های گلاس سفید مشکی یکی از ترکیبات پر طرفداری است که از زمان استفاده از ورق های های گلاس در ایران معروف شده است. این نوع دکوارسیون در سبک مدرن ساخته می شود تا محیط را به خوبی نشان بدهد. کابینت های گلاس سفید مشکی بیشتر در آشپزخانه های کوچک استفاده می شود تا محیط را با انعکاس نوری که دارد بزرگ تر نشان بدهد. رنگ های مختلفی هستند که ترکیبات بسیار زیبایی را با همدیگر می سازند که سفید مشکی یکی از این ترکیبات بسیار خوب می باشد. در ادامه همراه پنجدری باشید تا در مورد کابینت های گلاس سفید مشکی توضیخات تکمیلی را به شما عزیزان بدهیم.

کابینت های گلاس سفید مشکی

نور پردازی کابینت های گلاس سفید مشکی

نور پردازی یکی از نکات بسیار مهم در آشپزخانه می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد. کابینت های گلاس سفید مشکی به این خاطر که درون خود از رنگ سفید بهره می برد از نور پردازی خاصی برخوردار می باشد. این دکوارسیون می تواند بسته به درصد استفاده از رنگ سفید بازتاب خوبی را از نور داشته باشد. خود رنگ سیاه به این دلیل که دارای دو نوع مات و براق است می تواند بازتاب های متفاوتی داشته باشد. به شکل کلی باید یک تساوی درست از این دو رنگ برای آشپزخانه خودتان درست نمایید تا نور پردازی به شکل دست انجام بشود.


بیشتر بدانید:کابینت لوکس و لاکچری

نور پردازی کابینت های گلاس سفید مشکی

هماهنگی کابینت های گلاس سفید مشکی در رنگ

تناقضی که در این نوع طراحی وجود دارد بسیار زیبا می باشد. شما سفید را در کنار مشکی دارید تا تناسبی جذاب به وجود بیاورد، مهم ترین نکته برای این طراحی هماهنگی مابین این تناقض است تا جذابیت را به وجود بیاورید پس به این نکته توجه ویژه ایی داشته باشید. شما می توانید این هماهنگی را جدا از کابینت ها در دیگر وسایل و اشیا آشپزخانه خود به وجود بیاورید و آن را با رنگ های دیگر ترکیب نمایید.

هماهنگی بین تمامی اجزای آشپزخانه باعث زیبایی بیش از وصف می شود پس باید حواستان به انتخاب های خودتان باشد( برای اینکار می توانید از یک طراح ماهر کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را برای خودتان داشته باشید).


بیشتر بدانید:جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

کابینت های گلاس سفید مشکی مات یا براق؟

خب همانطور که می دانید های گلاس در سالیان اخیر نمونه کار های جدید را به بازار عرضه کرده که رنگ های مات نیز درون آن ها می باشند. بسته به نوع درخواست ، علاقه و نوع طراحی می تواند متفاوت باشد. فقط این نکته را بدانید که مشکی براق اثر انگشت را به خود جذب می کند و این یک نقطعه ضعف بسیار بزرگ می باشد برای مشکی مات هم می توانیم بگوییم که در آشپزخانه های کوچک زیاد نمی تواند گزینه خوبی باشد. پس در انتخاب گابینت های گلاس سفید مشکی مات با براق به این نکات توجه نمایید.


بیشتر بدانید:کابینت فرامید

کابینت های گلاس سفید مشکی طرح دار

این نوع طراحی در سالیان اخیر بسیار پرطرفدار شده است به این خاطر که دکوارسیون را از سادگی بیش از حد خارج می کند. از طرح بسیار محبوبی که استفاده شده است می توان به : طرح فلز ، چوب ، سنگ و گل اشاره نماییم.

شما نمی توانید به شکل کلی به خود ورق های ام دی اف های گلاس طرح بدهید و از مدرن بودن خارج کنید چون این کابینت دارای چنین ویژگی نیست اگر شما دنبال چنین چیزی می باشید می توانید از ممبران یا پولیشی برای اینکار استفاده نمایید جذابیت خاصی را به محیطی که استفاده می شوند می دهند. در صورتی که می خواهید کابینت ممبران را بشناسید می توانید در پنجدری آن را بخوانید.

برای استفاده از محصولات طرح دار این شرکت در این نوع دکوراسیون می توانید به شکل خیلی محدود از آن ها استفاده کنید. متاسفانه برای انتخاب زیاد دست بازی در این طرح ندارید.

در ادامه چندین عکس برای شما گذاشته اییم تا ببینید چگونه می توانید از آن ها استفاده نمایید.

کابینت های گلاس سفید مشکی طرح دار

کابینت های گلاس سفید مشکی اکلیلی

یکی از زیبا ترین آشپزخانه هایی که شما می توانید در خانه خود بسازید. استفاده از رنگ اکلیلی می باشد به این خاطر که در زاویه های مختلف شکل های مختلفی را از خود نشان می دهد. بیشتر این ورق ها در رنگ های روشن مورد پسند هستند مثل : سفید ، کرم و بژ ولی به شکلی نیست که نتوان در رنگ های تیره مثل مشکی ، خاکستری و.. استفاده نکرد.

شما برای اینکه این دکوراسیون به بهترین شکل خود را نشان بدهد می توانید از دستگیره های طلایی رنگ یا از اکسسوری های طلایی استفاده نمایید تا زیبایی را چند برابر کنند.

در آخر باید گفت : که این نوع کابینت های گلاس سفید مشکی بسیار زیبا برای آشپزخانه های کوچک است و می توان در دو شکل مات و براق مورد استفاده قرار بگیرد حتما برای یک دکوارسیون زیبا با یک طراح ماهر مشاوره گرفته تا بهترین نتیجه را برای خود بگیرید.


بیشتر بدانید:کابینت مدرن آشپزخانه کوچک

کابینت های گلاس سفید مشکی اکلیلی

نمونه طراحی کابینت های گلاس سفید مشکی

طراحی کابینت های گلاس سفید مشکی

های گلاس سفید مشکی

نمونه طراحی کابینت های گلاس سفید مشکی

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *