پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

پنجدری

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای ناثیر بسیار زیادی در ساخت یک آشپزخانه گرم و زیبا دارد. نسکافه ای از آن دسته رنگ هایی می باشد که در همه سبک ها مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خود را حفظ می نماید. یکی از ویژگی های این دکوارسیون این است که آن را می توانید با رنگ های دیگر ترکیب کنید یا از آن به تنهایی استفاده نمایید. کابینت ممبران از آن جایی که بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد پس باید به این موضوع پی ببریم که کابینت ممبران رنگ نسکافه ای به شکل کلاسیک ساخته می شود. در ادامه همراه پنجدری باشید تا کابینت ممبران رنگ نسکافه ای را بیشتر و بهتر بشناسیم.

کابینت ممبران

اگر آشنایی با این کابینت ندارید باید این را بگوییم که این متریال بیشتر در دکوارسیون های شلوغ مثل کلاسیک و نئوکلاسیک استفاده می شود. برای ساخت ورق های ممبران از مغزی به نام ام دی اف استفاده می شود و بعد از آن بر روی ام دی اف با استفاده از دستگاه سی ان سی نقش و نگار  بر روی آن حکاکی می شود پس از تمامی این مراحل روکشی از جنس پی وی سی بر روی آن ها کشیده می شود.

به شکل کلی این قفسه ها از معروف ترین و محبوب ترین ها می باشند که این ها را مدیون داشتن ویژگی های خاص از جمله : مقاومت بالا در برابر آب ، مقاومت بالا در برابر رطوبت ، تنوع رنگی بالا و مقاوم بودن در برابر ضربه می باشد.


بیشتر بدانید:کابینت ممبران کرم طلایی (عکس + ویژگی ها)

نور پردازی کابینت ممبران رنگ نسکافه ای در آشپزخانه

رنگ های روشن به صورت کلی دارای نورپردازی بسیار خوبی می باشند  به این خاطر که نور را به خوبی بازتاب می دهند. کابینت ممبران نسکافه ای به این دلیل که دارای فام روشن است به خوبی خود را نشان می دهد. فام روشن این دکوارسیون باعث می شود شما به سادگی بتوانید در هر محیطی استفاده کنید به این خاطر که فضا را گسترده در نشان می دهد.

اگر شما بخواهید آن را با دیگر چیز ها ترکیب کنید مثل سفید یا طلایی نورپردازی آن بیشتر و باعث می شود محیط خود را بزرگ تر نشان بدهد.

نور پردازی کابینت ممبران رنگ نسکافه ای در آشپزخانه


بیشتر بدانید:کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ نسکافه ای برای چه آشپزخانه هایی مناسب می باشد؟

این مدل در هر آشپزخانه ایی می تواند استفاده شود و هیچ محدودیتی ندارد ولی به صورت کلی چون کابینت ممبران رنگ نسکافه ای در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود بهتر است که در آشپزخانه های کوچک از آن بهره نبریم به این خاطر که محیط را بسیار کوچک و تنگ نشان می دهد. جدا از این نقطه ضعفی که دارد بهترین ویژگی آن نیز به حساب می آید به این دلیل که بسیار جدید و جذاب می باشد.

شما بدون اینکه به آشپزخانه خود توجه کنید می توانید از این نوع طراحی استفاده نمایید و از آن لذت ببرید.


بیشتر بدانید:مدل کابینت ممبران جدید

از چه صفحه کابینتی برای کابینت ممبران رنگ نسکافه ای استفاده کنیم؟

کانترتاپ های مختلفی هستند که شما می توانید استفاده نمایید از جمله : سنگ طبیعی ، کورین ، کوارتز ، اس پی ال و… . محدودیت خاصی در این زمینه جلوی شما نمی باشد ولی در زمان استفاده بهتر است از کانترتاپ های رنگ تیره مانند مشکی استفاده کنید به این خاطر که کابینت ممبران رنگ نسکافه ای بهترین ترکیب را می سازد.

همانطور که گفته شد محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید انتخابی مناسب داشته باشید.

در ادامه ترکیب های فوق افعاده و محبوب از این مدل دکوارسیون را برای شما گذاشته اییم تا آشنایی بیشتری را پیدا کنید.


بیشتر بدانید:کابینت پیش ساخته ممبران

ترکیب رنگ های کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

طوسی

یکی از ترکیب های زیبا نسکافه ای و طوسی می باشد که در اکثر متریال ها می توان از آن استفاده کرد و آشپزخانه ایی منحصربه فرد ساخت. از این ترکیب بیشتر می توانید در آشپزخانه های بزرگ بهره ببرید به این خاطر که شکل آن به تیره کشیده شده است.

تیره

از دیگر دکوراسیون هایی که می توانید استفاده نمایید این مدل می باشد که با کمی رنگ تیره آشپزخانه های بزرگ را بیشتر پوشش می دهد و این یک مزیت بسیار خوب برای کسانی که آشپزخانه های بزرگی دارند می باشد. اگر دنبال تغییری بسیار کوچک هستید این طرح می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


بیشتر بدانید:تاج کابینت ممبران

شیری

یکی از ترکیب های جدید و امروزی ترکیب نسکافه ای و شیری می باشد. از ترکیب در یکی دو سال اخیر بسیار محبوب شده است به این خاطر که می تواند در هر نوع سبک و مدلی استفاده شود. یکی از مزیت های مهم این ترکیب استفاده آن در هر آشپزخانه می باشد.

کابینت ممبران نسکافه ای

سفید

این ترکیب سالیان سال است که دارد استفاده می شود و یکی از قدیمی ترین ها می باشد. این طرح بیشتر در آشپزخانه های کوچک استفاده می شود تا زیبایی را وارد آشپزخانه خود کنند.


بیشتر بدانید:سنگ روی کابینت ممبران | انواع آن

طلایی

از کلاسیک ترین نوع این طراحی ترکیب طلایی با این رنگ می باشد. از قدیمی ترین و مجلل ترین ها طلایی بوده است به صورتی که در گذشته برای اشراف زاده ها و افراد ثروتمند استفاده می شده است( نشانه ای از اشرافیت بود).

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *