پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

سنگ روی کابینت ممبران(انواع +قیمت)

سنگ روی کابینت ممبران

سنگ روی کابینت ممبران(انواع +قیمت)

سنگ روی کابینت ممبران(انواع +قیمت)

سنگ روی کابینت ممبران می تواند بسیار متنوع بر اساس سلیقه های مشتری باشد. کابینت ممبران یکی از بهترین متریال هایی است که شما می توانید برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده نمایید، این کابینت بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی های بسیار زیادی را خلق می کند.در واقع بهتر است که از صفحه کابینت یا کانترتاپ (countertop) به جای سنگ روی کابینت استفاده نماییم به این خاطر که در بازار به این نام ها شناخته می شوند . سنگ روی کابینت ممبران می تواند از کوارتز ، سنگی طبیعی ، کورین و از کانترتاپ های دیگر باشد که در ادامه به آن بیشترخواهیم پرداخت پس در ادامه همراه پنجدری باشید تا به موضوع سنگ روی کابینت ممبران توضیحات لازم را به شما عزیزان بدهیم.

سنگ روی کابینت ممبران

بهترین سنگ روی کابینت ممبران چیست؟

به شکل کلی بر اساس سلیقه مورد نظر نمی توان گفت که کدام سنگ روی کابینت ممبران بهترین است به همین خاطر در ادامه چندین مورد از بهترین و پرفروش ترین آن ها را برای شما عزیزان نام برده اییم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که در آخر این مقاله بهترین نوع سنگ روی کابینت ممبران را برای شما عزیزان می گوییم.

  1. کوارتز

صفحه های کوارتز  از 93% سیلیس (عنصری که سنگ طبیعی را تشکیل می دهد)  7% مابقی آن را موادی مثل رزین ، صدف ، شیشه و…  تشکیل می دهد. این محصول در مجموعه سنگ مصنوعی می باشد که بسیار پرطرفدار در تمامی نقاط دنیا است. شما می توانید از کوارتز به عنوان سنگ روی کابینت ممبران خود استفاده نمایید و یک دکوارسیون زیبا برای خود بسازید. از جمله ویژگی هایی که این محصول مهندسی شده دارد عبارت است از : مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت ، زد آب بودن ، مقاومت بسیار بالا در برابر فشار ، مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و… .


بیشتر بدانید:صفحه کابینت کوارتز

سنگ روی کابینت ممبران کوارتز

  1. کورین

کورین یکی دیگر از محصولات مهندسی شده می باشد که شما عزیزان می توانید برای سنگ روی کابینت ممبران استفاده نمایید. این محصول در سالیان اخیر بسیار پرطرفدار بوده است و به راحتی در همه آشپزخانه ها استفاده می شود. این صفحه از 70% مواد معدنی تشکیل شده است (هیدرات آلمینیوم مهم ترین ماده است که در این محصول به کار می رود) و 30% باقی مانده آن از پلیمر تشکیل شده است. از ویژگی های این صفحات می توانیم به : آنتی باکتریال بودن ، داشتن عمر طولانی ، ترمیم پذیر بودن ، داشتن تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ و… اشاره کنیم.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت کورین

سنگ کورین روی کابینت ممبران

  1. سنگ طبیعی

در این قسمت از مقاله رسیده اییم به یک متریال بسیار قدیمی و با ارزش. این متریال طبیعی خودش به چند صفحه تقسیم می شود که : مرمر، مرمریت ، گرانیت و کوارتزیت نام دارند. این صفحات نام برده شده هر کدام دارای یک رنگ و طرح خاصی که توسط طبیعت بر روی آن کشیده شده است بهره می برند. اگر شما به دنبال یک متریال طبیعی برای سنگ روی کابینت ممبران هستید این متریال می تواند بسیار گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد.

آنتی باکتریال بودن ، ضد لک بودن ، مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش و… از جمله ویژگی های این کانترتاپ می باشد.


بیشتر بدانید:صفحه کابینت سنگ طبیعی

سنگ روی کابینت ممبران سنگ طبیعی

  1. سرامیک

سرامیک برعکس صفحات طبیعی از جدید ترین ماده هایی هستند که به بازار تزریق شده اند. برای ساخت این محصول از مواد هایی به اسم فلدسپات ، سیلیس همانند کوارتز و… به کار می رود. شما برای اینکه بخواهید یک متریال جدید را وارد خانه خود کنید می توانید از این صفحه استفاده نمایید (البته لازم به ذکر است که برای استفاده از سرامیک کابینت ممبران شما باید در سبک نئوکلاسیک باشد. ). ویژگی های این محصول که می توانیم نام ببریم عبارت است از : مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه ، ضد لک بودن و… .


بیشتر بدانید:صفحه کابینت سرامیک پرسلان

سنگ روی کابینت ممبران سرامیک

بهترین انتخاب برای سنگ روی کابینت ممبران

بهترین انتخاب بسته به همه نکات می تواند کوارتز باشد به این خاطر که مشکلات کورین مثل کدر شدن یا مشکلاتی مثل گران بودن نسبت صفحات طبیعی و محدود بودن در سبک را ندارد می تواند گزینه بهتری باشد البته این را هم باید بگوییم که بسته به سلیقه و کارایی می تواند این محصولات جا به جا شوند.

یهترین انتخاب برای سنگ روی کابینت ممبران

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *