پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت

ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت

ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت

ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت

ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت  یکی از مهم ترین بخث های است که قبل از خرید مارمونایت می بایست از آن آگاه باشیم تا بتوانیم به راحتی و با خیال آسوده این متریال را انتخاب کنیم.همانطور که در مقاله مرجع این صفحه به شما گفتیم این متریال دارای ضخامت 12 میلی متری می باشد که 11 میلی متر آن از کورین و 1 میلی متر آن از کوارتز تشکیل شده است.امروز در این مقاله از پنجدری قصد داریم تمامی ویژگی ها ،مزیال و معایب صفحه کابینت مارمونایت را بررسی کنیم در ادامه همراه باشید. همانطور که همگی ما میدانیم بهتر است قبل از هر انتخابی تمامی ویژگی ها یک محصول را بدانیم .مهم ترین نکته در این مقاله این می باشد ،می توانیم نظرات و تجربیات مصرف کنندگان بابت این متریال بدانیم تا انتخابی بسیار راحت و آسان داشته باشیم. در این بخش نظرات افراد مختلف در استان مختلف برای شما عزیزان قرار داده ایم تا استفاده این متریال در آب و هوایی مختلف چه نتیجه داشته است. طبق گفته این شرکت مهم ترین ویژگی های این محصول ضد آب و رطوبت،مقاوم در برابر گرما و فشار،دوام مناسب در برابر ضربه،خظ و خش .مقاوم بودن در برابر اسید های خانگی

وِیژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت از نگاه مشتریان

آقای حسن لطیفی از شمال کشور: با سلام و عرض ادب به پنجدری های عزیز.مجموعه پنجدری با در نظر گرفتن رنگ کابینت و همچین سلیقه ما مارمونایت را به عنوان یک محصول کاملا درجه یک به ما معرفی کردند.ما حدود یک سالی می باشد که این متریال را در آشپخزخانه داریم.هیچگونه مشکلی اعم از تغییر رنگ و حالت،یا جذب لکه در این محصول مشاهده نکردیم.البته در بخشی از موارد که در مقابل رطوبت بسیار زیاد در مدت طولانی قرار دچار اندکی تغییر رنگ شد. آقای مهران علیزاده از تهران دورد،سپاس از سایت پنجدری بعد از مدت 3 سال بعد از استفاده از این سنگ از ما در خواست کردن ویژگی،مزایا و معایب مارمونایت را برای شما بگویم.کابینت اجرایی ما سبک کلاسیک داشت و اینکه ما تعریف بسیار زیادی از مارمونایت شنیده بودیم در نتیجه این سنگ مصنوعی برابر صفحه در نظر گرفتیم.تنها بدی که میشه از این محصول گفت رنگ مغزی و سطح آن به یک شکل نیست شما رگه زیبایی که در سطح دارید را نمی تونید در مغزی داشته باشید. ممنونم خانم جعفری از سیستان و بلوچستان با عرض خسته نباشید.از مهم ترین ویژگی ها ،مزایا و معایب مارمونایت میشه به داشتن قیمت بالایی که داره اشاره کنم.البته ما با توجه به این که هزینه بالایی انجام دادیم مراقب زیادی ازش می کنیم.به هیچ عنوان نمیزارن آب،چای یا قهوه طولانی مدت روی سطح بمونه سریع با یک پارچه مرطوب تمیزش می کنم.اما خط  و خش روش افتاده با استفاده یک ساله ازش و ابنکه نمیتونیم ترمیمش کنم. خانم اصغری از سمنان تشکر میکنم از همراهی پنجدری بابت اینکه همچنان بعد از مدت 2 سال نیم بعد از اجرا پیگیری می کن تا ببند محصولی که انتخاب کردیم کارای لازم را برای ما داره یا خیر.ما بین کوارتز و مارمونایت در انتخاب مونده بودیم اما با توجه به اینکه مارمونایت رنگ های بسیار جذاب تری داشت .مارمونایت رو انتخاب کردیم.آنتی باکتریال بودن این محصول چون در تون زمان ما فرزند کوچیک داشتیم کمک بسیار زیادی به ما کرد که به هیچ عنوان نگران باکتری ها و قارچ ها نباشیم.ممنونیم از تیم پنجدری که کمک بسیاری به ما کرد تا بتونیم این متریال رو انتخاب کنیم و نتیجه مثبتی برای ما داشته باشه. آقای مرادی از کیش سلام.ما برای آشپزخانه خودمون از مارمونایت پاندا استفاده کردیم .هم برای بین کابینتی و هم کابینت.طبق مشاوره که از کارشناس های پنجدری گرفتم تنها مدل بوک مچ پاندا هستش .قبل از نصب فکر نمیکردم که انقدر جذاب بشه اما بعدش بسیار زیبا شد.حتما توصیه می کنم برای هر مدل از آشپزخانه که دارید از این مدل استفاده کنید. اقای عظیمی از مشهد بعد از استفاده تقریبا 4 ساله از مارمونایت .هیچگونه تغییر رنگ و تغییر فرم  در این محصول ندیدم.فقط تنها مورد این وحصول این است که کاملا در برابر خط و خش مقاوم نمی باشد. اگر بخواهیم در مورد ویژگی،مزایا و معایب مارمونایت به صورت کلیبه نتیجه گیری برسیم.

نتیجه گیری ویژگی ها،مزایا و معایب مارمونایت

باید گفت این متریال طبق گفته شرکت تمامی استاندار های لازم دارد اما در بخش خط و خش ،قرار گیری دربرابر رطوبت بالا ،بوک مچ نبودن در تمامی رنگ ها،تفاوت در رنگ مغزی و سطح دچار مشکلاتی می باشد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *