پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کابینت چوبی کلاسیک، سبکی خاص برای شما

کابینت چوبی کلاسیک

کابینت چوبی کلاسیک، سبکی خاص برای شما

کابینت چوبی کلاسیک، سبکی خاص برای شما

کابینت چوبی کلاسیک به عنوان یکی از کامل ترین، زیباترین و منحصر به فردترین استایل کابینت برای هر خانه ای شناخته شده است. این نوع سبک با جذابیت و ویژگی های بی انتهای خود می تواند صمیمیت و بافت کلاسیک و زیبایی را به هر آشپزخانه ای اضافه کند. فارغ از هر هدف و نیازی که دارید کابینت چوبی کلاسیک یک انتخاب عالی برای شماست. در این مقاله، ویژگی ها و نکات مهم در مورد این سبک کانتر را مورد بررسی قرار می دهیم. تا انتهای این مقاله با پنجدری همراه باشید تا هر آنچه برای یافتن مناسب ترین کابینت چوبی کلاسیک برای خانه خود نیاز دارید بدانید.

کابینت چوبی کلاسیک چیست؟

کابینت چوبی کلاسیک همانطور که از نامش مشخص است که از چوب ساخته شده است و که در یک بازه زمانی خاص بسیار محبوب بوده است. سبک و ظاهر خاصی که این دسته از کانتر ها دارند آن ها را از کانتر های مدرن متمایز کرده است. این کانتر ها عموما از متریال هایی با کیفیت همچون گردو، بلوط و افرا ساخته شده که به شدت ماندگاری دارند. بسیاری از این میز ها دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند کنده کاری و منبت کاری جهت افزودن به زیبایی و کاربردشان هستند.

کابینت چوبی کلاسیک چیست؟


بیشتر بدانید:درب کابینت چوبی

چرا کابینت چوبی کلاسیک را انتخاب کنیم؟

کابینت چوبی کلاسیک اگر انتخاب شما باشد مزایای زیادی برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. اولا، آن ها یک کاراکتر و جذابیت منحصر به فرد را به آشپزخانه اضافه می کنند. همچنین کیفیت بالایی دارند و از طرفی بر خلاف کانتر های مدرن فارغ از زمان هستند به این معنی که تازگی و جذابیت خود را حفط می کنند و تکراری نخواهند شد. همچنین حس صمیمیت، گرما و بافت کلاسیکی دارند که منجر به افزایش حس آرامش، دنج بودن و صمیمیت فضای آشپزخانه شما می شود.

ثانیا، دوام بالایی دارند که دلیل آن هم استفاده از متریال های بسیار با کیفیت است که در ساخت آن ها با مهارت زیاد استفاده می شود. که یافتن نظیر آن در سبک های مدرن خیلی دشوار است.

ثالثاً، بسیار سازگار با محیط زیست هستند. با انتخاب آن ها، حس و حال تازه ای به آشپزخانه دهید و در عین حال به کاهش ضایعاتی که به محیط زیست آسیب می رسانند کمک کنید.

چرا کابینت چوبی کلاسیک را انتخاب کنیم؟

نکات مهم برای انتخاب مناسب ترین کابینت چوبی کلاسیک

انتخاب یک میز چوبی کلاسیک می تواند شما را آشفته و کلافه کند. به همین منظور در این بخش نکاتی را در اختیارتان قرار داده ایم که باید آن ها توجه کنید.

1.سبک طراحی خانه خود را در نظر بگیرید. این نوع کانتر ها در سبک‌ های مختلفی، از ویکتوریایی گرفته تا سبک های مدرن تر قرون وسطایی، ارائه می‌شوند. بنابراین کانتری را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که با سبک کلی خانه شما همخوانی داشته باشد.

2.ابعاد و اندازه را در نظر بگیرید. کانتر های چوبی کلاسیک در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ ساخته و ارائه می شود. مقدار فضایی که برای نگه داری ظروف و وسایل مورد استفاده خود نیاز دارید را بسنجید و اندازه کلی آشپزخانه که کانتر در آن قرار می گیرد را در نظر بگیرید.

مناسب ترین کابینت چوبی کلاسیک

3.وضعیت کابینت را بررسی کنید. منظور این است که در صورت انتخاب این سبک میز، در گذر زمان ممکن است در حالت‌های مختلف آسیب دیدگی باشد. حتما اطمینان حاصل کنید که میز در ابتدا از نظر ساختاری سالم باشد و هرگونه آسیبی که در آینده متحمل می شوند قابل تعمیر باشد.

بنابراین اگر قصد استفاده از این سبک کانتر ها را دارید برای انجام تحقیق و بررسی های بیشتری آماده باشید. و مطمئن شوید که در مقابل هزینه ای که می کنید کیفیت بالایی را دریافت کنید.


بیشتر بدانید:کابینت چوبی جدید و مدرن

فرایند ساخت کابینت چوبی کلاسیک چگونه صورت می گیرد؟

کابینت‌ چوبی کلاسیک معمولاً با استفاده از روش‌های سنتی ساخته می شد. که بر مهارت زیاد و توجه به جزئیات تکیه داشتند. این کابینت ها اغلب از چوب های مرغوبی مانند بلوط، افرا و گردو ساخته می شدند که به دلیل استحکام، دوام و زیبایی با دقت زیادی انتخاب می شدند.

فرایند ساخت این نوع کانتر نسبت به سایر سبک ها به زمان بیشتری نیاز دارد و شامل چندیدن مرحله می شود. ابتدا بدنه و اسکلت آن آماده شده و در محل مورد نظر نصب می گردد. به دلیل نایاب بودن چوب و کاهش هزینه ها عموما از اسکلت را از جنس ام دی اف و یا فلز می سازند. البته ممکن است از خود چوب هم در ساخت بدنه استفاده شود که این بسته به نظر سازنده و مشتری دارد و حتما از نظر هزینه و زمان بندی و سختی کار متفاوت خواهد بود.

در ادامه پس از انجام فرایند ساخت و نصب اسکلت در های کانتر با دقت زیادی اندازه گیری و متناسب با بدنه ساخته می شود. بعد از نصب اولیه در ها و مطمئن شدن از سازگاری ابعاد، در ها برای رنگ زدن آماده  و پس از خشک شدن بر روی اسکلت اصلی نصب می شوند.

امروزه، کابینت های چوبی قدیمی به دلیل کیفیت ساخت و سبک ماندگارشان بسیار ارزشمند هستند. در حالی که روش‌های مدرن، روند تولید را سریع‌تر و کارآمد تر می کند، هنر و توجه به جزئیاتی که در ساخت کابینت های چوبی کلاسیک انجام شد، هنوز هم توسط بسیاری قدردانی می‌شود.


بیشتر بدانید:انواع کابینت چوبی (عکس و کاتالوگ)

ویژگی های کابینت چوبی کلاسیک

کابینت چوبی کلاسیک کابینتی لوکس و گران قیمت به حساب می آید و یک انتخاب محبوب برای صاحب خانه هایی است که به دنبال القای حس آرامش، ظرافت و کلاسیک به آشپزخانه خود هستند. این کانتر ها به دلیل زیبایی و دوام و همچنین تطبیق پذیری و توانایی تکمیل طیف گسترده ای از سبک های دکوراسیون آشپزخانه شناخته شده اند.

1.آن ها در برابر صدا عایق است. و جالب است بدانید جاذب صدا هستند که منجر به انعکاس کمتر صوت در محیط آشپزخانه می شود.

2.علاوه بر عایق صدا بودن در برابر گرمای حاصل از آشپزی مقاومت خوبی دارند و آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

3.و همچنین در برابر آب و رطوبت ضعیف هستند. چون چوب در اثر رطوبت تغییر شکل می دهد. به عبارتی به این معنی است که در برابر آب، نمی تواند از خود مقاومت زیادی نشان دهد و باید از آن مراقبت بیشتری انجام دهد. که این تنها مختص این نوع کانتر نیست.

ویژگی های کابینت چوبی کلاسیک

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *