پنجدری

پشتیبانی(09999917691)

کورین سامسونگ

کورین سامسونگ

کورین سامسونگ

کورین سامسونگ

کورین سامسونگ امروزه روز به علت این که دارای طرح و کیفیت مناسب است بسیار طرفداران زیادی را برای خود جذب نموده است. وقتی صحبت از سطوح باکیفیت به میان می آید، این متریال یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است. کورین سامسونگ که به دلیل طراحی های شیک، شیک و کاربردی خود شناخته شده است، طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که هم برای مصارف مسکونی و هم تجاری مناسب هستند. در این مقاله نگاهی دقیق تر به صفحه کابینت کورین سامسونگ ابعاد ورق های آن، انواع محصولات ارائه شده و مزایای انتخاب این برند برای پروژه بعدی خود خواهیم انداخت پس همراه پنجدری باشید.

کورین سامسونگ چیست؟

کورین سامسونگ نوعی مواد سطح جامد است که از ترکیب مواد معدنی طبیعی و پلیمرهای اکریلیک ساخته شده است. اولین بار توسط DuPont در دهه 60  میلادی معرفی شد، اما از آن زمان توسط Samsung SDI Co  Ltd تولید کننده پیشرو در قطعات و مواد الکترونیکی خریداری شده است. امروزه محصولات این برند در طیف وسیعی از کاربردها، از جمله میز آشپزخانه، روکش حمام، روکش دیوار و مبلمان استفاده می شود.


بیشتر بدانید:معرفی بهترین برندهای کورین ایرانی

یکی از مزایای کلیدی این سنگ تطبیق پذیری آن است. می توان آن را به هر شکل یا فرمی قالب بندی کرد که آن را برای پروژه های سفارشی ایده آل می کند. علاوه بر این، غیر متخلخل است، به این معنی که در برابر باکتری مقاوم است. این امر آن را به گزینه ای محبوب برای مناطقی که به سطوح بالایی از بهداشت نیاز دارند، مانند بیمارستان ها، رستوران ها و آزمایشگاه ها تبدیل می کند.

کورین ساکسونگ چیست؟

قیمت کورین سامسونگ

قیمت این سنگ بسته به نوع آن متفاوت می باشد :

قیمت نوع solid & sanded : 8.550.000

قیمت نوع aspen : 9.770.000

قیمت نوع metallic & pebble : 10.689.000

قیمت نوع quarry : 11.582.000

قیمت نوع tempest : 12.917.000

قیمت بر اساس تومان می باشد.


بیشتر بدانید:آیا سنگ کورین سرطان زاست؟

رنگ بندی کورین سامسونگ

متاسفانه ، نمی توانیم لیست جامعی از رنگ های کورین سامسونگ برای هر یک از نمونه های خاصی که ذکر کرده اییم ارائه دهیم، زیرا رنگ های مختلف زیادی برای هر مجموعه موجود است. با این حال، در پایین ایده ‌ای از طیف رنگ‌های هر یک از مجموعه‌ های این برند که نام برده اییم به شما ارائه دهیم:

Sanded Band: این مجموعه با بافت نرم و ماسه مانند آن مشخص می شود و طیفی از رنگ های خنثی مانند بژ، قهوه ای مایل به زرد و خاکستری را در خود دارد.

Pebble Group: این مجموعه دارای رنگ هایی است که از سنگ طبیعی الهام گرفته شده است، از جمله طیفی از رنگ های بژ، قهوه ای و خاکستری گرم.

Aspen Group: این مجموعه دارای رنگ‌هایی است که از زیبایی طبیعی چوب الهام گرفته شده‌اند، از جمله طیفی از قهوه‌ای گرم و سرد و همچنین مقداری خاکستری و سفید.

Quarry Group: این مجموعه دارای طیف رنگی الهام گرفته از سنگ طبیعی است و شامل رنگ های بژ، قهوه ای و خاکستری گرم است.

: Tempestاین مجموعه دارای الگوهای پررنگ و چرخان در طیفی از رنگ ها از جمله آبی، خاکستری و قهوه ای است.

Supreme Group : این مجموعه دارای طیف وسیعی از رنگ های ثابت، از جمله رنگ های خنثی گرم و سرد و همچنین برخی از رنگ های روشن تر مانند آبی و سبز است.

Metallica : این مجموعه دارای طیفی از رنگ های متالیک از جمله طلایی، نقره ای و برنزی و همچنین برخی رنگ های روشن و پررنگ مانند قرمز و آبی است.

Solid Group : این مجموعه دارای طیف وسیعی از رنگ های ثابت، از جمله رنگ های خنثی گرم و سرد و همچنین برخی از رنگ های روشن تر مانند قرمز و آبی است.

رنگ بندی کورین سامسونگ

ابعاد ورق های کورین سامسونگ

اگر قصد دارید از کورین سامسونگ برای پروژه بعدی خود استفاده کنید، مهم است که ابعاد صفحات آن را بدانید. ورق های این سنگ مصنوعی در اندازه های استاندارد 30 میلی متر، 20 میلی متر و 12 میلی متر ضخامت ارائه می شوند. اندازه استاندارد ورق 3660mm * 760 mm، اما اندازه های سفارشی نیز در صورت درخواست موجود است. این به شما این امکان را می دهد که بدون در نظر گرفتن اندازه یا شکل آن، ظاهری بدون درز برای پروژه خود ایجاد کنید.


بیشتر بدانید:کورین ال جی

سمپل کورین سامسونگ

این برند دارای یک سمپل به نام استارون ( Staron ) هستند که در همان نوع های مختلفی دارند، آن ها عبارتند از :

  1. Sanded Band
  2. Pebble Group
  3. Aspen Group
  4. Quarry Group
  5. Tempest
  6. Supreme Group
  7. Metallica
  8. Solid Group

این سنگ ها مجموعه ای از مواد سطح جامد ساخته شده توسط سامسونگ است که برای استفاده در محیط های مسکونی و تجاری طراحی شده است. هر یک از نمونه هایی که نام برده شده بخشی از مجموعه یا گروه متفاوتی در محدوده استارون است.

در پایین به سری مجموعه هایی که در بالا ذکر شده است به صورت مختصر پرداخته اییم.

مجموعه Sanded Band با بافت ظریف خود مشخص می شود و در طیف وسیعی از رنگ های خنثی موجود است. گروه Pebble دارای یک الگوی خالدار یا سنگریزه است، در حالی که گروه Aspen ظاهری مانند چوب با الگوی دانه ظریف دارد.

گروه Quarry دارای طیفی از رنگ ها و الگوهایی است که سنگ طبیعی را تقلید می کند، در حالی که مجموعه Tempest دارای زیبایی شناسی دراماتیک و جسورانه با الگوهای چرخشی و رنگ های جسورانه است.


بیشتر بدانید:کورین ال جی

ویژگی‌های Supreme Group رنگ‌های پر جنب و جوش و جسور است، در حالی که مجموعه متالیکا دارای روکش فلزی است که ظاهری شیک و مدرن به آن می‌دهد. در نهایت، گروه Solid دارای طیف وسیعی از رنگ های ثابت است که می توان از آنها برای ایجاد ظاهری براق و یکنواخت استفاده کرد.

همه این نمونه ها برای نشان دادن تطبیق پذیری و دامنه طیف استارون طراحی شده اند که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله صفحه کابینت ، بک اسپلش ، سینک و غیره استفاده شود. مانند سایر محصولات این برند، نگهداری آسان، بهداشتی و مقاوم در برابر باکتری ها هستند که آنها را به گزینه ای محبوب برای استفاده های مسکونی و تجاری تبدیل می کند.

سمپل کورین سامسونگ

مزایای انتخاب کورین سامسونگ

انتخاب این سنگ برای پروژه بعدی شما مزایای زیادی دارد. در اینجا فقط چند مورد را برای شما ذکر خواهیم کرد :

تطبیق پذیری : این سنگ به هر شکل یا فرمی درآورد و به شما امکان می دهد ظاهری سفارشی برای پروژه خود ایجاد کنید.


بیشتر بدانید:کورین تیسان

تمیز کردن و نگهداری آسان : غیر متخلخل است، به این معنی که تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

بهداشت : در برابر باکتری ها و قارچ ها می تواند عملکرد به نسبت خوبی را نشان بدهد.

نویسنده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *